Livrare şi plată
Costurile de transport a mărfurilor livrate la domiciliu depind de cantitatea produselor, greutate, dimensiune și locația destinatarului.
Costurile de transport sunt: Prețul produsului comandat, costuri de paletizare (palet necesar expediției în siguranță, ambalaje utilizate pentru transportarea în mod corespunzător a mărfurilor.)
Asigurăm transport contra cost pe teritoriul României, la o valoare de minim 1.000 lei. Plata se face în contul nostru la bancă în baza unei proforme / factură, sau numerar la eliberarea actelor necesare de însoțire a mărfurilor, la sediul firmei de către cumpărător.
După confirmarea plății în aproximativ 2-3 zile lucrătoare produsele ajung la dvs dacă produsul / produsele sunt disponibile în stoc. Dacă produsele comandate nu sunt în stoc, producerea și livrarea comenzilor durează între 10-14 zile LUCRĂTOARE de la data efectuării plății.
Marfa grea (baluștrii, statuete, fântâni arteziene, cișmele, etc.) se transportă doar până în fața imobilului, la casă sau la bloc, nu și în interior, decât dacă cumpărătorul cere logistică de descărcare și amplasare a paleților în curte, respectiv mașină cu lift și liză de transport.
Din motive legale și logistice, marfa paletizată cu o greutate mai mare, nu poate fi trimisă cu firmă de curierat cu plata ramburs și necesită achitarea în avans a mărfii în baza unei facturi proforme / factură, sau ridicare personală de la sediul nostru din România, sat Cocorova, comuna Șișești, județul Mehedinți, în cazul în care nu se dorește achitarea produselor în avans.
După achitare (dacă este cazul), la recepționarea produselor, cumpărătorul are obligația de a verifica starea acestora vizual,
din punct de vedere al calității și al cantității, precum și de a reclama eventualele probleme însoțite de fotografii în miniatură cu produsul deteriorat, (clip video scurt opțional) în aceeași zi de FAȚĂ cu curierul.
Nu semnați pentru primire colet dacă nu verificați în prealabil marfa primită.
După semnare și plecarea curierului, nu se mai ia în considerare niciun fel de reclamație.
Compania noastră își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrări ale produselor comandate dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de noi.
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele ViSA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele NETOPiA MobilPay.
Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că NETOPiA MobilPay nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel, informațiile dvs. sunt în siguranță. Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.
Pentru orice nelămurire sau neînțelegere, vă invităm să ne contactaţi telefonic!